loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته حمانی بازدید : 139 چهارشنبه 22 تیر 1390 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های خنده دار و سرکاری 20 تیر

خدایا به هر کس که دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرم تر است
و به هر کس که بیشتر دوست میداری بفهمان که اودکلن کار حمام را نمیکند …

جهت خواندن ادامه اس ام اس ها به مشاهده مطلب مراجعه کنید …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پشتکار رو از اون ساعتِ زنگداری یاد بگیر که تادهنتو سرویس نکنه، صداش قطع نمیشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی مو توی غذا باشه ، فرقی نمیکنه مژه ی دلبر باشه ، یا سیبیل اکبر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکیمی فرزند را فرمود : جان فرزند نه آنگونه بر زنان هیزی کن که ایشان را آبستن نمایی و نه آنگونه سر در زیر دار که گمان کنند چیزی در تنبان نداری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪ ♪♪ ♫

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها حالم از همه چیز و همه کس به هم می خورد. زیادی عوق می زنم. احتمالا حامله شده ام! این روزگار لعنتی بالاخره کار خودش را کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی به تعداد لحظاتی که توش نفس می کشی نیست!
به تعداد لحظاتیه که توش نفست بند میاد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این اشتباه من بود که کار های تو رو با یه “ش” اضافه می خوندم
تو به قلبم “عق ” زدی و من اونو “عشق” می دیدم
تو برای دلم “ور” زدی و من اونو “شور” زدن دلت می دیدم
تو اراجیفت رو “عر” می زدی و من همه اونها رو”شعر” می دیدم.
تو ارزش یه “اه” رو هم نداشتی اما من تورو “شاه” می دیدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حدیث جدید درباره تابستان.
.
.
.
.
ﺑﻬﺸﺖ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﻬﺎﯾﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی خواهم بعد از مرگم ؛ به احترامم یک دقیقه سکوت کنی ، اکنون که زبانت نیش دارد دهنت را ببند …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غضنفر میفته دنباله دختره به دختره میگه دوست دارم.
دختره میگه نیا دنبالم اسیر میشی ها
غضنفر
میگه انقدر میام دنبالت تا شهید بشم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی کـــوکــو سبزی به انگلیسی چی میشه؟؟
.
.
.
.

.
.
where is where is Vegetable

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردی تو یک فروشگاه بزرگ به یه دختر زیبا میرسه و میگه: خانم, من زنمو اینجا گم کردم ناراحت نمی شید اگه کمی با شما صحبت کنم؟ دختر:چرا!؟؟ !! مرد:چون هر بار که با یه زن خوشگل صحبت می کنم زنم یهو پیداش می شه!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرد که ضعیف باشد، زن می شود ضعیفه !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی قرار است آخرش همه کارها خراب شود چه فرقی می کند کی پَت باشد کی مَت

در گروه های زیر عضو شوید تا مطالب جدید سایت و موضوعاتی که نمیشه در سایت گذاشت برایتان ارسال شود
برای اموزش عضویت بر روی سایت زیر کلیک کنید
www.bandarabbasi.rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2797
  • کل نظرات : 155
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 394
  • بازدید امروز : 4,665
  • باردید دیروز : 988
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,907
  • بازدید ماه : 13,540
  • بازدید سال : 312,574
  • بازدید کلی : 3,204,283
  • کدهای اختصاصی