loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
ابراهیم کلاته حمانی بازدید : 161 چهارشنبه 22 تیر 1390 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک جوک خنده دار جدیدترین سری فروردین90

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

موضوع انشا غضنفر اینا :

تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟

آن را توصیف کنید !

.

.

.

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم

ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روزخودش را دور میزند !

.

.

.

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم

دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه !

.

.

.

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

.

.

.

غضنفر لامپ دستشوئیش میسوزه

میگه وای بدبخت شدیم

دیگه باید از حفظ بری نیم !

.

.

.

توی مترو خانومه به غضنفر سلام میکنه

غضنفرمیگه : به جا نمیارم !

خانومه میگه : شما پدر یکی از بچه های من هستید !

غضنفر با خجالت میگه : شما همون دوست قبلی من نیستین !؟

خانومه سرخ میشه میگه : نخیر ، من معلم ریاضی دخترتون هستم !
.

.

.

یه ضرب المثلی هست که میگه :

پشت هر مرد موفق یک پارتی کلفت هستش !

.

.

.
غضنفر میره رستوران میگه: غذا چی دارین؟

گارسون میگه : کاستیدگیلینکوفینوستا با لیمو!

غضنفر میگه: کاستیدگیلینکوفینوستا با چی!؟

.

.

.

خواستم بگم تو گلمی، دیدم تو خیلی بهتری

خواستم بگم تو ماهمی، دیدم تو خیلی قشنگ تری

خواستم بگم تو جونمی، دیدم از جونم عزیزتری

اصلا تو کارت سوخت منی!

.

.

.

زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم …..»

بگو: «قَبِلْتُ» !

الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی !

.

.

.

دیوانه اولی: کی اومدی؟

دیوانه دومی: پس فردا

دیوانه اولی: پس فردا که هنوز نیومده

دیوانه دومی: می دونم چون کار داشتم، زودتر اومدم !

.

.

.

بزرگترین حماقت انسان در زندگی, لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم

نداره…!

.

.

.

معلم: بگو ببینم آفریقا کجاست؟

شاگرد: (با گریه) آقا اجازه، چرا هر وقت یک چیزی گم میشه از من می پرسید!؟

.

.

.

یه روز معلم به شاگرداش می گه بچه ها بیاید بریم برای اومدن بارون دعا کنیم

بچه ها گفتن دعای ما که بر آورده نمی شه

معلم می گه چرا ، دعاهای شما بر آورده می شه

بچه هام گفتن اگه دعای ما بر آورده می شد تو الان مرده بودی اس ام اس و پیامک جوک خنده دار جدیدترین سری فروردین90

.

.

.

به لره میگن چی میشه که زلزله میاد ؟

میگه هیچی بابا خدا پی ام میده کسی جواب نمی ده اونم بوز میزنه !

.

.

.

غضنفر دخترش بچه دار نمیشده ، هرچی دوا درمون میکنن جواب نمیده

آخرش شوهرش میدن !

در گروه های زیر عضو شوید تا مطالب جدید سایت و موضوعاتی که نمیشه در سایت گذاشت برایتان ارسال شود
برای اموزش عضویت بر روی سایت زیر کلیک کنید
www.bandarabbasi.rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2797
  • کل نظرات : 155
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 394
  • بازدید امروز : 5,193
  • باردید دیروز : 988
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,435
  • بازدید ماه : 14,068
  • بازدید سال : 313,102
  • بازدید کلی : 3,204,811
  • کدهای اختصاصی